Friday 4 March 2011

the secret of the flying carpet

6 comments:

f. l. said...

Gyí, te fakó :))

Anonymous said...

:)) l-ai prins
si se mai zice ca violenta nu ajuta

hajdu tamás said...

daca stii unde sa dai ... :))

Anonymous said...

hát akkor próbáljuk megfejteni a titkot, van 2 variációm (ma rendhagyó leszek saját magamhoz képest):

1. A türkizkezű dzsinnek különitményének egyik repülőszőnyege kényszerleszállást végzett egy ismeretlen földrész katonai objektumán. A helyi törzs tagjai nem mutatkoztak. Az objektum ismeretlen rendeltetésű tereptárgyai nem léptek működésbe, igy Kucsmás Aladdin szerencsésen elhagyhatta az objektumot, miután otthonról vitt üzemanyaggal életre suppogtatta repülőszőnyegét. K.A. utólag arról számolt be tudósitónknak, hogy a távoli földrész felülete meglehetősen hideg volt, de süppedős, ugyanakkor kiválóan alkalmas arra, hogy a repülőszőnyeg elkoszolódott mintáit felfrissitse.

2. Rózsi néni (63 éves nyugdijas szövőnő)a kilencedikről igy szólt az urához (66 éves nyugdijas lakatos): vigyed már le Józsi aztat a szőnyeget. Még el talál nekem olvadni ez jó kis hó, s ebből a semmi nyugdijból vehetem meg aztat a venis szőnyegtisztitót, amit a tegnap a tévében mutattak...
Józsi bácsi: Elromlott a lift...
Rózsi néni: Hamarabb elolvad a hó, mint ahogy a liftet megcsinálják...
Józsi bácsi: Hideg van...
Rózsi néni: Mennyi kifogás... vettem neked tegnap a turkálóban egy prima kesztyűt...
Józsi bácsi: én ilyen szinű kesztyűvel ki nem megyek a házból...
Rózsi néni: Jaj, fiam... na jó, felteheted hozzá a vasárnapi szőrmekucsmát.

hajdu tamás said...

szóról-szóra a második variációd a kép sztorija, annyi különbséggel, hogy Rozsi mama egy kicsit oda-mondósabban beszél a tatához :))

Anonymous said...

...igen, sejtettem... istenem, pedig hogy reméltem, hogy egyszermégiscsak az első...